Nasun tekemä aukeama minulle


aivan ihania sivuja kiitos Nasu
loput decon kuvat tulee kun deconi on kiertänyt kaikilla
sunnuntai, 30. tammikuu 2011
Nasun tekemä aukeama minulle


aivan ihania sivuja kiitos Nasu
loput decon kuvat tulee kun deconi on kiertänyt kaikilla
sunnuntai, 30. tammikuu 2011
Osallistuin ihan eka kertaa Orvokin järjestämään decorinkiin 
ihan uusia asia minulle, ensin vähän epäröin mutta hauskaahan tää on ja eikö sitä taidot parane kun enemmän tekee
tässä minun oma tekemäni decoon kannet ja pari aukeamaa





sunnuntai, 24. lokakuu 2010
Haa
Ensimmäinen 3D kortti jonka tein kerhossa, jossa oli mielettömän hauskaa Kiitos kerho emännälle ohjeista nevoista ja kun sain olla mukana
